Reacties
Reacties 1 - 37 van 37
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pa | Wel mijn laatste reactie op jou site , ik geloof best… | 2 aug. '17 |
| Tiny Aandeweg | Ellen je zal wel weer moeten wennen aan het weer hier.… | 2 aug. '17 |
| Pa | Hoi familie , als ik het zo zie moeten jullie behoorlijk… | 1 aug. '17 |
| Pa | Ben blij dat jullie het mooi vonden , blijft een bijzondere… | 1 aug. '17 |
| Karin | Lekker hoor ijsjes maar jullie genieten dat is het… | 31 jul. '17 |
| Pa | Vast wel een leuke dag geweest, zag er in ieder geval… | 30 jul. '17 |
| Pa | Jammer dat de stad er zo uit ziet, ik vind de gebouwen… | 29 jul. '17 |
| Pa | Hoi meissie, jammer dat je zo duizelig bent. Je eet… | 29 jul. '17 |
| Pa | Hoi vakantiegangers, lekker rustig dagje hoort er… | 28 jul. '17 |
| Tiny Aandeweg | Jammer van je bbq misschien morgen. Wat een mooie… | 26 jul. '17 |
| Pa | Mooi verhaal, door dr foto's kan wel een beeld… | 26 jul. '17 |
| Ellen Vos | Je gaat inderdaad heel veel miljoen jaar terug in… | 26 jul. '17 |
| Pa | Altijd toch wel bijzonder zo'n grot , in wezen… | 25 jul. '17 |
| Tiny Aandeweg | Als ik zo hoor kom jullie niet om van de honger. Grotten… | 25 jul. '17 |
| Pa | Dat zal wel raar zijn geweest het ineens opsteken… | 25 jul. '17 |
| Karin | Ziet er mooi uit en leuke foto`s lekker genieten hier… | 24 jul. '17 |
| Ellen Vos | Ja het water was erg lekker als je eenmaal door was.… | 23 jul. '17 |
| Pa | Leuke foto's, het is waar de adriatische en de… | 23 jul. '17 |
| Pa | Lijkt me een leuke camping ondanks het staanplekje.… | 22 jul. '17 |
| Pa | Jammer van de plek , ik hoop dat het geen gevolg heeft… | 22 jul. '17 |
| Pa | Hoi vakantiegangers, jammer van het weer , het is… | 21 jul. '17 |
| Pa | Wel thuis, doe rustig aan, een uurtje later is niet… | 4 aug. '16 |
| Pa | Lijkt erg kaal en heet, foto's zijn leuk en een… | 31 jul. '16 |
| Pa | Heeft hij toch zijn zin , alleen een stuk goedkoper.… | 31 jul. '16 |
| Pa | Lijkt me een erg leuke ervaring. Gr. Pa | 30 jul. '16 |
| Pa | Hij is altijd een sur realist geweest, ik heb dat… | 29 jul. '16 |
| Pa | Doen waar je zin in heb dat is vakantie. | 28 jul. '16 |
| Pa | Hoi , kijk maar uit met de zon, kost je dagen met… | 26 jul. '16 |
| Tiny Aandeweg | Hallo luitjes. Mooi weer heb je in ieder geval,maar… | 26 jul. '16 |
| Pa | Inderdaad een leuk plaatsje, en leuke foto's.… | 25 jul. '16 |
| Pa | Hoi vakantiegangers , leuke foto's , maakt de… | 24 jul. '16 |
| Pa | Oké , je hebt gelijk morģen ziet alles er anders… | 23 jul. '16 |
| Pa | Je had je een beter begin kunnen voorstellen maar… | 23 jul. '16 |
| Tiny Aandeweg | Dat is wel een hele kleine kamer. Als de bedden goed… | 22 jul. '16 |
| Karin | fijn dat we zo mee konden genieten van je verslagen… | 14 mei '15 |
| Pa | Bedankt voor al je reisverhalen , ik heb er van genoten… | 14 mei '15 |
| Joanne62421 | geweldige reisverslagen Ellen en de foto's zijn… | 11 mei '15 |

- Pa: Wel mijn laatste reactie…
- Tiny Aandeweg: Ellen je zal wel weer moeten…
- Pa: Hoi familie , als ik het…
- Pa: Ben blij dat jullie het mooi…
- Karin: Lekker hoor ijsjes maar jullie…
Alle reacties »