Reacties

Reacties 1 - 37 van 37

Naam Reactie Datum
Pa Wel mijn laatste reactie op jou site , ik geloof best… 2 aug. '17
Tiny Aandeweg Ellen je zal wel weer moeten wennen aan het weer hier.… 2 aug. '17
Pa Hoi familie , als ik het zo zie moeten jullie behoorlijk… 1 aug. '17
Pa Ben blij dat jullie het mooi vonden , blijft een bijzondere… 1 aug. '17
Karin Lekker hoor ijsjes maar jullie genieten dat is het… 31 jul. '17
Pa Vast wel een leuke dag geweest, zag er in ieder geval… 30 jul. '17
Pa Jammer dat de stad er zo uit ziet, ik vind de gebouwen… 29 jul. '17
Pa Hoi meissie, jammer dat je zo duizelig bent. Je eet… 29 jul. '17
Pa Hoi vakantiegangers, lekker rustig dagje hoort er… 28 jul. '17
Tiny Aandeweg Jammer van je bbq misschien morgen. Wat een mooie… 26 jul. '17
Pa Mooi verhaal, door dr foto's kan wel een beeld… 26 jul. '17
Ellen Vos Je gaat inderdaad heel veel miljoen jaar terug in… 26 jul. '17
Pa Altijd toch wel bijzonder zo'n grot , in wezen… 25 jul. '17
Tiny Aandeweg Als ik zo hoor kom jullie niet om van de honger. Grotten… 25 jul. '17
Pa Dat zal wel raar zijn geweest het ineens opsteken… 25 jul. '17
Karin Ziet er mooi uit en leuke foto`s lekker genieten hier… 24 jul. '17
Ellen Vos Ja het water was erg lekker als je eenmaal door was.… 23 jul. '17
Pa Leuke foto's, het is waar de adriatische en de… 23 jul. '17
Pa Lijkt me een leuke camping ondanks het staanplekje.… 22 jul. '17
Pa Jammer van de plek , ik hoop dat het geen gevolg heeft… 22 jul. '17
Pa Hoi vakantiegangers, jammer van het weer , het is… 21 jul. '17
Pa Wel thuis, doe rustig aan, een uurtje later is niet… 4 aug. '16
Pa Lijkt erg kaal en heet, foto's zijn leuk en een… 31 jul. '16
Pa Heeft hij toch zijn zin , alleen een stuk goedkoper.… 31 jul. '16
Pa Lijkt me een erg leuke ervaring. Gr. Pa 30 jul. '16
Pa Hij is altijd een sur realist geweest, ik heb dat… 29 jul. '16
Pa Doen waar je zin in heb dat is vakantie. 28 jul. '16
Pa Hoi , kijk maar uit met de zon, kost je dagen met… 26 jul. '16
Tiny Aandeweg Hallo luitjes. Mooi weer heb je in ieder geval,maar… 26 jul. '16
Pa Inderdaad een leuk plaatsje, en leuke foto's.… 25 jul. '16
Pa Hoi vakantiegangers , leuke foto's , maakt de… 24 jul. '16
Pa Oké , je hebt gelijk morģen ziet alles er anders… 23 jul. '16
Pa Je had je een beter begin kunnen voorstellen maar… 23 jul. '16
Tiny Aandeweg Dat is wel een hele kleine kamer. Als de bedden goed… 22 jul. '16
Karin fijn dat we zo mee konden genieten van je verslagen… 14 mei '15
Pa Bedankt voor al je reisverhalen , ik heb er van genoten… 14 mei '15
Joanne62421 geweldige reisverslagen Ellen en de foto's zijn… 11 mei '15