Na dag 3 komt dag 4

23 juli 2017 - Funtana, Kroatië

Vanmorgen hebben we allemaal een beetje uitgeslapen. Robert kon moeilijk in slaap komen gisteravond vanwege de muziek die in het centrum nogal hard was en bijna de hele nacht doorging, we zijn blij dat we een stukje van het centrum af zitten.
Eerst ontbeten en alles ingepakt voor een dagje strand en zee.
De zee voelde erg koud aan en je moest eerst even door de kwallen heen, gelukkig waren ze erg onschuldig. Het water is super zout hier.
Na een paar uurtjes waren we het alweer zat. Na even gezeten te hebben bij de tent hebben we de auto gepakt en zijn naar Poreč. Echt een heel leuk stadje is dat, wel heel toeristisch met veel winkeltjes maar gaan zeker nog terug. Ook gelijk een leuk restaurantje gevonden daar waar we nu alleen iets gedronken hebben.
Ook kan je daar leuke excursies maken voor weinig, wat we ook zeker gaan doen.
In de avond rijst met kalkoen en saus gegeten.
Na het eten terug naar zee gegaan zodat Giovanni nog even kon vissen bij zonsondergang met een tuigje aan een piepschuim plankje, net zoals ze in de rimboe doen. Ten tijde dat ik dit schrijf (21:15 uur) zitten we nog op een pier en heeft hij nog niks gevangen maar wel een paar keer een tik gehad.
De rest van de avond zullen we bij de tent zitten, al het zout van ons lichaam douchen en dan naar bed.

1. Pa:
    23 juli 2017
    Leuke foto's, het is waar de adriatische en de Middellandse zee zijn oceaan zout.
    Water temperatuur zal toch wel lekker zijn?
  2. Ellen Vos:
    23 juli 2017
    Ja het water was erg lekker als je eenmaal door was. Omdat het buiten zo warm was voelde het water in het begin heel koud aan.
  3. Karin:
    24 juli 2017
    Ziet er mooi uit en leuke foto`s lekker genieten hier regent het nu en onweert het lieve groet