Dag 13 laatste lootjes

1 augustus 2017 - Porec, Kroatië

Vanmorgen net na 10 uur zijn de mannen naar het aquacolors park (waterpark) gegaan. Hier hebben ze 13 verschillende glijbanen dus ze kunnen hun hart ophalen.
Ik ben niet meegegaan en was van plan de massage/spa te bezoeken voor een lekkere aroma massage. Helaas bleken ze vol te zitten voor vandaag en alleen nog plek te hebben voor morgen, dit is geen optie daar we morgen gaan inpakken dus maar een was gedaan en lekker puzzelt onder de luifel.
Uiteindelijk maar wel mijn badpak aangetrokken daar je zelfs door niks doen en stilzitten heel veel vocht verliest. Het was vandaag dan ook 36 graden, morgen verwachten ze 39 begrepen we later in een winkel van een bewoner.
Toen de mannen begin van de middag eenmaal terug waren moest ik gelijk even een YouTube film zien van wat ze allemaal hadden gedaan. Er waren duidelijk een aantal spectaculaire glijbanen in het complex aanwezig die ze allemaal uitgeprobeerd hebben.
Robert en ik hebben daarna nog even gezwommen in het zwembad.
Na een afwasje gedaan te hebben zijn we naar Poreč gegaan om nog even de laatste dingen te shoppen en jawel hoe kan het ook anders, te gaan eten.
Ditmaal een terras opgezocht wat een beetje leek op een restaurant en het was dan ook erg druk. Giovanni bestelde karbonade, Robert had spaghetti en ik een mixed grill met een mix van rijst en tomatensaus en nog van alles erin. Geen idee hoe het heet maar ik heb het al meer op hier en het is erg lekker.
Daarna als een speer naar huis terug gegaan want Giovanni moest heeeel nodig naar de wc waar uiteraard een rij stond en hij echt billen moest knijpen.
Daarna hebben we eigenlijk niks meer gedaan behalve de luchtbedden op geblazen en uitbuiken.
Morgen inpakdag, laatste keer zwemmen in zee en op tijd naar bed.

Oja, onze verstekeling zit nog steeds in de auto en we krijgen hem er nog niet uit

1. Pa:
    1 augustus 2017
    Hoi familie , als ik het zo zie moeten jullie behoorlijk afkikken met al dat ijs.
    Maar het ziet er erg lekker uit.
    Ja jullie vakantie zit er bijna op , jammer dat het zo warm is als je gaat pakken.
    Je zal je het apen lazarus zweten , helaas kom je er niet onderuit.
    Het is toch de bedoeling om donderdag morgen vroeg naar huis te komen?
    Ik hoor het nog wel , groeten Pa