Dag 14 - laatste volle dag

2 augustus 2017 - Funtana, Kroatië

Onze laatste dag Kroatië. Vandaag hebben we al een hoop spullen in de tent ingepakt. Wel met grote pauzes want de temperatuur is echt achterlijk hoog. In de ochtenden staat er nooit wind die komt pas begin van de middag dus extra warm. Robert en ik zijn tussendoor nog even gaan zwemmen in het zwembad om een beetje af te koelen. Robert het ook nog tussendoor met zijn zwembroek aan onder de douche gestaan en die kan toch veel hebben qua warmte.
Giovanni was in zijn puber bui...nergens zin in en niks doen. Wel hebben we nog 2 potjes monopoly gespeeld.
Zo rond 5 uur weggegaan, even wat boodschapjes halen voor morgen onderweg en even tanken.
Daarna door gereden naar de konobo in Funtana om lekker de vakantie af te sluiten.
Het eten was erg lekker. Giovanni had een tuna steak met spinazie en aardappelen en zag er heel goed uit. Robert en ik hadden allebei steak " Oscar" (zo heette de konoba). Goed gebakken en met patatjes en een soort jägersaus, erg lekker.
Daarna terug naar de tent gegaan en koffie/thee gedronken. Uiteraard in de avond met zonsondergang nog even over de promenade gelopen en een laatste ijsje gehaald.
'S avonds rond 11 uur naar bed gegaan.
Morgenochtend om 7 uur gaat de wekker en we trachten tussen 10 en 11 uur weg te rijden, ben benieuwd of dat gaat lukken.

1. Tiny Aandeweg:
    2 augustus 2017
    Ellen je zal wel weer moeten wennen aan het weer hier.
    Hier is het heerlijk weer lekkere temperatuur.
    Komende de dagen is er regen verwacht maar zo nu en dan, dus dat zal wel meevallen. Hoop dat jullie goed weer zal hebben op de terugweg.
    Rij voorzichtig als je moe wordt.
    Geef even Door als je thuis bent, ik bedoel niet bellen want dan slaap ik nog.
    Verder geen nieuws hier, je huis staat er nog.
    We zien of horen je vrijdag wel.
    De Gr. En wees voorzichtig onderweg.
  2. Pa:
    2 augustus 2017
    Wel mijn laatste reactie op jou site , ik geloof best dat het knetter heet was.en dat hebben jullie geweten.
    Opruimen is met een tent of caravan een ellende , je heb meer troep dan dat je verwacht.
    Goed dat je vroeg opsta dan is het nog niet zo heet , ik hoop dat je snel opschiet des te eerder kan je op huis aan.
    Ik denk als ik terug kijk op je vakantie dat het , ondanks bepaalde dingen toch wel geslaagd is.
    Oké, het zelfde gezeur als altijd kijk uit doe rustig aan en kom allemaal heel thuis.
    Gr. Pa