Dag 9

28 juli 2017 - Funtana, Kroatië

Vannacht was het weer feest tot diep in de nacht. Ik werd om 3 uur wakker, geen idee waarvan en kon gelijk niet meer in slaap komen. De beide heren hadden prima geslapen.
Na het ontbijt zijn Robert en Giovanni gaan zwemmen in zee, het zwembad wordt na de eerste dag niet meer aangedaan omdat de zee heel veel rustiger is
Ik heb heerlijk voor de tent gezeten en vakantie gehouden. Rond een uurtje of 2 waren ze weer terug.
Zo rond 4 uur kregen de mannen het op hun heupen en wilde gaan suppen (op een surfplank staan en roeien). Ik had dit ook graag gedaan maar ben al een paar dagen niet helemaal in orde (Heel erg duizelig) dus heb deze ronde overgeslagen en heb vanaf het strand alvast gekeken hoe het moest en ook hoe het niet moest hahaha.
In de avond lekker makkelijk gegeten brood met soep en heerlijk tot bedtijd voor de tent gezeten.
Morgen gaan we naar Triëst, Italië dus vroeg op.

1. Pa:
    29 juli 2017
    Hoi meissie, jammer dat je zo duizelig bent.
    Je eet goed neem ik aan , genoeg zout want je zal best wel zweten.
    Leuke foto's van die gasten , ik heb het idee dat ze zich wel kunnen vermaken.
    Leuk dat je naar Triest gaat , vergeet je paspoort niet , veel plezier en pas op je zelf.
    Gr. Pa