op vakantie naar Spanje

22 juli 2016 - Avignon, Frankrijk

Eindelijk het is zover....vakantie en we gaan dit jaar naar Spanje.
Vanmorgen om 04.50 uur vertrokken, iets later als gepland maar ach.
Vanaf de Moerdijk tot en Brussel in de regen gereden. Fijn dat België zonder goed asfalt en veel regen, je zag af en toe geen hand voor ogen meer. Na Brussel eigenlijk veel droog weer gehad totdat we bij Metz waren want daar was het echt bar en boos.
In Luxemburg nog even getankt voor €1,07 (echt een lachertje) en toen weer lekker door gereden.
Op zich en goede reis gehad tot Lyon en toen begon de file ellende (mede door het slechte weer onderweg en de wegwerkzaamheden). Een paar keer een stop gemaakt om even de benen te strekken en een hapje te eten.
Eindelijk om 19:30 uur aangekomen in het hotel voor de nacht. Snel inchecken en die naar het restaurant voor een lekkere maaltijd.
Om 22:00 uur waren we klaar en zijn direct teruggegaan naar het hotel. De parkeerplaats is met een hek op slot en iedereen heeft een code gekregen om er weer in te kunnen. Op zich een prettig idee dat alles afgesloten is.
In de kamer, die echt niet groter is als 13 2m zonder badkamer (die is 2 bij 2 maximaal) staan 3 bedden ( 2 naast elkaar en 1 erboven, en simpele kast, een bureautje, airco (wat heel fijn is in zo'n kleine ruimte) en een tv. Een foto kan je vinden bij de foto's.
Maar goed het is meer dan zat om een goede nachtrust te krijgen. Morgenochtend kunnen we ontbijten tussen 07:00 en 10:00 uur en dan gaan we weer verder naar onze eind bestemming Pals in Spanje. Hopelijk vallen de file's mee en kunnen weer lekker doortuffen.

1. Pa:
    23 juli 2016
    Je had je een beter begin kunnen voorstellen maar ergens had je hiermee rekening gehouden.
    Hoop dat het tweede deel beter zal gaan.
    Goede reis en hou het heel.
    Gr. Pa