laatste volle dag in Australië

14 mei 2015 - Perth, Australië

Vanmorgen wederom de wekker gezet om half 8. Kylie komt ons vandaag halen met met zijn vieren naar Perth te gaan. Met de auto naar het casino gereden en daar de toeristen tour genomen. Dit zou een open dubbeldekker bus moeten zijn welke ieder uur zou rijden maar er was 1 bus uitgevallen en vervangen door een ouderwetse tram (op wielen). Wat schudde dat ding heen en weer zeg. We zaten buiten op de houten banken en die waren wat glad dus gleden we ook over de banken. Bij ieder stoplicht remde de chauffeur ook niet 1x maar een stuk of 4x was niet bevorderlijk voor het stil zitten. Bij Kings Park uitgestapt en eerst koffie gedronken op een leuk terrasje met een broodje dag het al half 12 was.
We hadden nog wat tijd over en hebben nog wat gewandeld door het park. Giovanni en Kylie hebben de Kokoda track gelopen. Deze loopt vanaf Kings Park helemaal naar beneden tot aan de weg en weer terug naar boven dit is een heel steil pad met 160 treden. Daarna zijn we weer terug gelopen naar de bus. Helaas hadden we weer de tram. Deze ging rond het hele park en toen verder naar het centrum. Bij de Bell Tower zijn we weer uitgestapt en hebben daar een ijsje gegeten en nog een laatste souvenir gekocht. Weer terug op de bus, nu hadden we echt de bus, en terug richting het casino naar de auto. Onderweg naar huis belde Ria om te zeggen dat Mark, Ilona en de kids er waren om afscheid van ons te nemen maar we waren al bijna thuis.
Heel gezellig zitten kletsen met z,n alle en Giovanni en ik hebben nog een paar leuke aandenken gehad van hun. Daarna was het knuffel tijd en zijn ze weggegaan.
Wij zijn met Kylie en kids naar de Chinees gegaan om uit te gaan eten. Er werd een soort rijsttafel besteld met uiteraard rijst en een heleboel andere lekkere dingen welke je zo kon pakken. Kylie ging tegen half 9 naar huis en hebben toen afscheid van hun genomen. Ook wij zijn toen naar huis gegaan en hebben de koffers ingepakt. Giovanni heeft nog even met Robert gebeld en opa was er ook...super leuk...Zo kon hij met beiden praten.
Net na 10 uur lag iedereen op bed maar Giovanni en ik zijn nog een tijd wakker geweest.
Morgen geen wekker...zijn al klaar met pakken en gaan pas begin van de middag weg naar het vliegveld.

1. Pa:
    14 mei 2015
    Bedankt voor al je reisverhalen , ik heb er van genoten .
  2. Karin:
    14 mei 2015
    fijn dat we zo mee konden genieten van je verslagen goede reis terug xx