2e reisdag

21 juli 2017 - Funtana, Kroatië

Vanmorgen om 7 uur ging de wekker. Helaas hadden we allemaal slecht geslapen dus het was een beetje vroeg.
Ons aan het ontbijt gezet, simpel maar alles wat je nodig had was er.
Om 9 uur vertrokken vanaf het hotel voor onze laatste reis etappe.
Die verliep zeer spoedig zonder files en vandaag met een stralend warm zonnetje.
Bij de grens van Kroatië ouderwets een paspoortcontrole gehad en rond 3 uur kwamen we aan op de camping.
We kregen plek 1407 toegewezen. Dit ligt helemaal aan het begin van de camping. Daar aangekomen was er geen gras te bekennen maar alleen maar grind, dat viel even tegen en we moesten de plek deken met de buren die er al stonden. Er is geen afscheiding tussen ons. In een goede 3 uur tijd stond de tent en toen moesten we nog even boodschappen doen. Eerst maar even omgekleed want ik dreef van top tot teen. Voordeel is dat de supermarkt hier tot heel laat open is. Het leek wel uitverkoop bij de Lidl on Poreč, het was echt heel erg achterlijk druk.
Rap terug naar de camping en een rondje gelopen op zoek naar eten voor vanavond. Wel heel mooi zo bij de zee. De snackbar was al gesloten (het was half 9) dus maar een afhaal pizza gehaald. Heerlijk gegeten, verse super dunne pizza's en niet eens zo duur.
Als laatste nog even de bedden in orde gemaakt en Robert heeft de lamp aangesloten en toen maar wachten op bedtijd.
Nu kan de vakantie echt beginnen.

1. Pa:
    22 juli 2017
    Jammer van de plek , ik hoop dat het geen gevolg heeft voor jullie vakantie.
    Ga morgen maar lekker ge nieten.
    Kijk weer uit naar het vervolg.