rondrit

11 mei 2015 - Mundaring, Australië

Vanmorgen op het gemakje opstaan en ontbijt gemaakt. Ria moest werken en was rond half 10 thuis. Tegen half 11 zijn we naar Midland shopping centre gereden. Ria moest het en een ander doen en wij zijn gaan winkelen in het grote winkelcentrum. Wederom niet met lege handen daar weggegaan. Om half 1 hebben we met Ria bij de foodcourt afgesproken en Mark kwam ook even in zijn lunch pauze bij ons zitten. We hebben eerst koffie/thee gedronken en daarna iets gegeten daar. Giovanni en ik hebben een lekker broodje bij de Subway genomen, Tiny en goed gevulde croissant ham en kaas en Ria en Mark nasi met nog iets.
Na het shoppen en eten zijn we naar Mundaring gegaan en bij de dam gestopt. Deze dam houdt het regenwater tegen welke gebruikt wordt voor het drinkwater. Giovanni en ik zijn even uitgestapt maar heel snel weer terug naar de auto gegaan want het zag zwart van de vliegen. Toen door gereden naar een nationaal park waar we 10 jaar geleden de openlucht bioscoop hebben mogen meemaken. Daar even rondgelopen en toen verder naar Kalamunda gereden en een winkel bezocht waar ze informatie verschaffen over de buurt maar ook alle fiets- en wandelroutes hebben. Deze lopen zelfs helemaal tot in Zuid-Australië in Albany.
Toen door naar huis gegaan. Onderweg belde Ilona dat Giovanni morgen mee mag naar school. Het was een heel geregel i.v.m. verzekering maar het is toch nog goed gekomen. Hij is door Mark rond 5 uur opgehaald. Vanavond blijft hij bij Mark en Ilona eten en slapen, zodat hij morgen direct mee naar school kan, ben heel benieuwd hoe hij dit gaat vinden. Ik kreeg de indruk dat hij erg zenuwachtig was.
Kylie kwam ook nog even langs en hebben de afspraak met haar gemaakt dat zij aanstaande donderdag met ons meegaat naar Perth.
Wij hebben vanavond aardappelen met kool en vlees gegeten en daarna gekaart.
Morgen een zeer rustige dag want we blijven de hele dag thuis. Ik ga alleen in de middag even met Ria mee om de kids en Giovanni uit school te halen.