dagje schoonmaak

12 mei 2015 - Perth, Australië

Vanmorgen getracht een beetje uit te slapen maar om 8 uur was ik er al uit. Tiny was ook al wakker. Giovanni heeft vanacht bij Mark en Ilona geslapen zodat hij deze ochtend gelijk met de kids mee naar school kan. Ik hoorde van Trevor dat hij best wel zenuwachtig was.
Vandaag staat er niks op het programma en Ria wil even het huis weer een beetje op orde hebben. Uiteraard helpen Tiny en ik mee want ook wij maken gebruik van het huishouden. Tiny heeft gestoft, Ria gestofzuigd en ik heb de badkamer onder handen genomen. Tegen de middag waren we helemaal klaar en kunnen ze er weer even tegenaan. Ik heb alvast onze koffers ingepakt wan de komende dagen zitten ook vol.
Tiny is om 2 uur met Trevor meegegaan met de schoolbus om alle kinderen van school weer thuis te brengen.
Ria en ik hebben in de middag Claire, Daniel en Giovanni van school gehaald. Hij had het erg naar zijn zin gehad vandaag. Hij zat in de klas van Caleb maar wel naast iemand die hij niet kent. Caleb heeft hem de hele dag op sleeptouw genomen en verteld trots dat Giovanni in de pauze 3 doelpunten had gemaakt met een partijtje voetbal. Ik heb nog even met de leraar gesproken om hem te bedanken dat Giovanni vandaag bij hem in de klas mocht komen en de leraar vond het erg leuk dat hij er bij was vandaag. Een aantal vakken kon Giovanni niet volgen zoals Indonische taal.... maar rekenen, Engels en geologie (Biologie) ging wel weer heel goed.
Al met al een geslaagde schooldag voor Giovanni en heeft zijn gemaakte werk mee naar huis gekregen.
S avonds en boterhammetje gegeten en uiteraard gekaart.
Iedereen lag vroeg op bed al voor 10 uur behalve Giovanni en ik. Wij gingen tegen half 11 naar bed.
Morgen moet Ria werken en gaan we met Trevor op stap na zijn ochtend ronde (9 uur) maar voor zijn midagronde om 2 uur. Wordt weer een leuke ochtend.