lekkere rustige dag

28 april 2015 - Forrestfield, Australië

Vanmorgen ben ik met Trevor meegegaan met de schoolbus. Hij rijdt deze alle dagen van de week en voor de ochtend rit gaat hij om kwart over 6 weg. Het was dus lekker vroeg vandaag. In het donker vertrokken en dan de zon zien opkomen over de heuvels met papegaaien overal in de lucht en de wereld tot leven zien komen, was echt magisch!!!! Onderweg een weide tegen gekomen met kangaroe's, toch wel leuk dat je niet naar de dierentuin hoeft voor dit soort dieren maar ze in de natuur kan bewonderen.
De kids waren niet allemaal wakker maar de eerste aantal wel. Trevor had een cd opgezet en gaf ze de microfoon en konden ze meezingen, een ochtend karaoke.
Na een ritje van een kleine 2 uur waren alle kinderen op school en stelde Trevor mij voor aan een dame welke ook uit Nederland komt en al 57 jaar in Australië woont, hebben nog even staan kwebbelen en zijn toen doorgereden naar huis.
Iedereen was al wakker toen wij rond half 10 thuis kwamen, eerst maar even ontbeten want dat hadden we nog niet gedaan.
Trevor had Giovanni verteld dat hij het gras moest maaien en Giovanni dacht dat dit met de hand gedaan moest worden...niet dus, hij mocht op de tractor maaier rijden...goed hij was dus echt helemaal het ventje en vond het geweldig!
De rest van de dag was eigenlijk heel rustig , ik heb even de fietsband van Claire geplakt want Kylie kan het niet en Tiny heeft boodschappen gedaan samen met Ria.
Ria heeft in de middag Daniel en Claire opgehaald van school en is met ze hier naartoe gereden.
Tiny en ik hebben samen gekookt voor aanstaand weekend als we met zijn alle naar Rottnest Island gaan. Daarna heeft Ria het avondeten gemaakt.
Kylie kwam later en heeft ook meegegeten.
De avond is verder zeer rustig verlopen en zijn mooi op tijd naar bed gegaan.
Morgen de toerist uithangen en siteseeing Perth doen met zijn drietjes.