sportdag

27 april 2015 - Perth, Australië

Vanmorgen een beetje uitgeslapen daar we geen ochtend plannen hadden. Giovanni heeft vannacht bij zijn neefjes gelogeerd en ik hoorde dat ze hem tussen half 10 en 10 uur wakker hebben gemaakt omdat hij nog lag te slapen.
Op het gemakje ontbeten en rond 12 uur kwamen Mark en Ilona met de kinderen. In 2 auto's op weg voor een klein uurtje rijden naar de Supa Golf.
Supa Golf is een soort golf maar dan met een bal zo groot als een tennisbal en clubs 3x zo groot als normaal. We hebben 3 groepen gevormd. Alle kids (behalve Claire) bij elkaar als 1groep. Ria samen met Tiny en Claire als 1 groep en Mark, Ilona, Trevor en ik als groep. Was heel leuk en hebben veel lol gehad en een hoop bomen geraakt maar was soms heel warm zo in het zonnetje.

Daarna terug naar huis gegaan waar iedereen weer samen kwam en afscheid nam en Giovanni direct door het zwembad in is gegaan. Verder allen maar gerelaxed en leker gegeten: aardappels, boontje en een stuk vlees.

In de avond hebben Tiny en Ria zitten kaarten en Giovanni ravotten met de honden Rikki en Flik.

Morgenochtend ga ik vroeg op (6 uur) om met Trevor mee te gaan naar zijn werk als schoolbus chauffeur.