Kings Park

6 mei 2015 - Forrestfield, Australië

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Ria en Trevor moesten beiden werken dus hadden het huis voor ons zelf.
Om half 12 (Australische tijd) even Robert gebeld voordat hij naar zijn werk moest en daarna op de fiets gesprongen om naar het winkelcentrum te gaan. De rit heen was heerlijk...heuveltje af. Avondeten gekocht en lekker lunch gegeten bij de McDonalds...beetje fout maar moet kunnen op vakantie. Toen de rit terug...Potverdikke heuveltje op en hele stukken vals plat en als laatste een echt heuvel op. Ik heb het gered tot de straat en ben toen maar gaan lopen naar de poort, ik was helemaal stuk. Giovanni heeft alles gefietst, de bikkel.
Om 2 uur begonnen met het avondeten, deze avond heb ik gekookt, Hongaarse goulash. Ria heeft een elektronisch fornuis, wat een drama is dat zeg, alles duurt 2x zolang. Ik redde het precies om alles af te krijgen tegen 6 uur. Prima gegeten en daarna zijn we met Trevor naar Kings Park gereden. Het was bijna volle maan en vanaf het uitzicht punt in het park gewacht op de maan totdat hij boven de heuvel uitkwam. Echt heel mooi en zeer de moeite waard om het te zien.
Daarna zijn we doorgereden naar het monument voor de soldaten van de 1e wereldoorlog met het eeuwige vuur. Hier is ook een halve ronde muur met een speciale eigenschap. Als je aan de ene kant zit van de muur en iemand helemaal aan de andere kant, dat is een meter of 15 verder, en je fluistert kan de ander je gewoon horen. Zo kan je op gepaste wijze kijken naar het monument en toch met elkaar praten.
Daarna via het park weer naar huis gereden .
Morgen weer een dag met zijn drietjes...op naar Caversham om met de kangoeroe's te knuffelen.