even helemaal niks

30 april 2015 - Forrestfield, Australië

Vanmorgen de wekker gezet om 8 uur.
Tiny was er al uit van die ging met Ria mee naar bowls, geen bowling zoals wij het kennen maar echt bowls.
Gino en ik zouden op de fiets naar het winkelcentrum gaan en we dachten dat de fietsen in de schuur boven stonden. Daar aangekomen bleek de schuur op slot te zijn.... potverdikke. Toen maar naar het winkelcentrum gaan lopen. Het was niet zo heel warm dus het was te doen, wel een aardige tippel. Daar even iets van boodschappen gedaan en even lekker iets gegeten bij de KFC en toen op het gemakje terug gelopen met een flesje water. We waren net terug toen Tiny en Ria ook aan kwamen rijden.
Toen begon het hele gebeuren....wat nemen we mee en hoeveel tassen enz.
Ik ben met Ria nog even naar de slijterij gereden en een paar flessen wijn gekocht. Op de terugweg zette Ria de auto aan de kant en mocht ik verder naar huis rijden. Heel grappig om te doen dat links rijden maar je moet wel even concentreren want het is echt even anders.
Thuis even de tas ingepakt voor dit weekend.
Deze middag eigenlijk niks gedaan. Wel even lekker alleen maar zitten na een dag de toerist uitgehangen te hebben.
In de avond warme prak gegeten en Ria en Trevor moesten in de avond naar een vergadering dus we hadden het huis voor ons zelf.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl