eerste echte dag Spanje

24 juli 2016 - Pals, Spanje

Vanmorgen na een hele goede nachtrust getracht uit te slapen maar dat is niet helemaal gelukt i.v.m. de supermarkt die recht achter ons is, waren we net na 8 uur op. Gisteravond eerst lekker wezen douchen, wat prettig is want de douches zijn ....jawel.....gratis (het bestaat nog).
Eerst maar even verse broodjes gehaald en toen lekker gegeten. Eerst wilde we een rondje camping doen om uit te vissen waar alles was....we waren snel klaar daar wij echt midden in het centrum zitten. Daarna direct omgekleed en naar het zwembad gegaan. Langs het zwembad staan allemaal grote palmbomen dus schaduw genoeg. Heerlijk een paar uurtjes vertoeft hier. Was ondanks de temperatuur goed uit te houden vanwege een heerlijke wind.
Vanwege een opkomende honger terug gelopen naar de tent, lekker makkelijk een tosti gemaakt en de heren zijn toen weer terug gegaan om te zwemmen. Ik ben bij de tent gebleven en heb mijn eerste ijsje van de vakantie gescoord.
In de middag viel de wind weg en toen was het echt heel warm, zelfs in de schaduw maar goed dat was te verwachten.
We hebben echt geen bal gedaan vandaag maar dat was wel even lekker na de hectische dag van gisteren. Wel hebben de echt heel veel vliegen hier die continu om je heen zwermen, misschien moet we maar wat vaker douchen hahahaha.
'S avonds macaroni gemaakt en hebben de heren nog even badminton gespeeld tot het echt te donker werd.
De warmte hakt er toch wel in en ik denk dat ik in elk geval op tijd mijn bed induik.
Morgen staat een bezoek aan Pals voor de deur.