een dag helemaal niks

27 juli 2016 - Pals, Spanje

Vanmorgen hebben Giovanni en ik heerlijk uitgeslapen. Beiden hebben niet zo best geslapen omdat we last hadden van onze ledematen door de zon. We begonnen onze dag dan ook met het smeren van aftersun. Daarna het ontbijt. Vandaag staat er niks op het programma. Het enige wat ik heb gedaan net na het ontbijt, is even een wasje draaien en opgehangen. Uiteraard was dit vlot droog. De heren hebben zich vermaakt in het zwembad. Zo rond een uurtje of 2 maar eens een lunchje gekocht bij de balie voor broodjes. Giovanni zag een broodje tonijn staan en wilde deze graag weleens proberen, ik nam een sandwich kip (met salade, walnoot en dressing erop) en Robert moest weer even gek doen en nam een hamburger, nu moet ik zeggen dat het erg lekkere hamburgers zijn maar ik vind het als lunch een beetje gek. Terwijl we stonden te wachten op onze broodjes gingen ook de pizza,s als warme broodjes over de toonbank, dus die hamburger van Robert viel wel mee.
De heren zijn na de lunch weer naar het zwembad gegaan ondanks dat de temperatuur vandaag niet zo hoog was (voor ons gevoel). Ik heb de hele middag lekker zitten lezen in de schaduw van de tent. In de avond hebben we simpel gegeten, een broodje met tomatensoep, want niemand had echt honger. Het toetje heeft Giovanni gekozen.....watermeloen, zie foto.
Morgen staat het Dalí museum in Figueres op de planning. Beiden heren zijn niet zo van een museum gecharmeerd maar zijn er wel nieuwsgierig naar.....ben benieuwd hoe ze het gaan vinden.....