eindelijk op reis

25 april 2015 - Forrestfield, Australië

Vanmorgen (vrijdag 24 april) om 6 uur op gestaan om op 7 uur weg te rijden.
Eerst uiteraard inchecked bij de balie en de koffer afgegooid. Toen eerst koffie gedronken. Om half 10 door de douane gegaan zodat we daar nog even tijd hadden om winkels te kijken. Om 11 moesten we naar de gate en om 12.15 vertrokken we met een lichte vertraging. Een zeer ruim vliegtuig hadden we 777-200 met heerlijke ruime stoelen. De service en het eten was prima. Helaas waren onze achterburen niet zo fijn waardoor we het langste stuk naar Kuala Lumpur niet hebben kunnen slapen en we gebroken aankwamen.
Het overstappen ging zeer soepeltjes en hadden nog even tijd voor een bakkie thee en een broodje.
Het tweede vliegtuig naar Perth was een 330-300 en was gedateerd maar wederom lekker ruim en het eten was oke.
Precies op tijd aangekomen en de douane formulieren ingevuld anders zouden wij op Bordersecurity komen. Onze bagage is niet gecontroleerd door mensen maar moesten allemaal in een rij gaan staat en er liep dan en douane hond voorbij. Zonder problemen konden we door.
Eindelijk op plaats van bestemming aangekomen en Ria en Trevor stonden ons op te wachten met Mark, Ilona en de kinderen. Lekker geknuffeld met de familie en door naar huis gereden. Giovanni heeft met zijn neefjes meegereden en Tiny en ik reden met Ria en Trevor mee.
Kylie kwam later met Claire en Daniel. Alle kids zijn gelijk gaan voetballen in de tuin....zo leuk hoe alles gelijk klikte met elkaar. De volwassenen hebben eerste koffie/thee gedronken en lekker zitten babbelen. Ik heb een aantal spelletjes gedaan met Claire en hebben soep gegeten.
Nu zitten we even rustig te zitten om straks naar bed te gaan.