Vakantie Kroatië 2017
Foto’s 41 - 60 van 103 |
-

Je ziet het niet maar het was echt 10% ofzo
-

Heel veel trappen
-

Gemeentehuis
-

Lloyd rederij paleis
-

Allemaal bijzonder gebouwd
-

Geen idee wat het was maar wel mooi
-

Doorkijkje
-

In de ochtend al zo warm
-

2 stoere mannen bij elkaar
-

Hoe het eigenlijk moet
-

Hoe het ook kan (op je knieën)
-

Hoe het niet moet
-

Met plank en peddel richting zee om te suppen. .
-

Nu willen hun ook opeens een ijsje
-

Zo mooi die ondergangen hier
-

Vissen
-

Ijsje erbij
-

Triomfboog van de Sergi
-

Tempel van Augustus
-

Tempel van Augustus

- Pa: Wel mijn laatste reactie…
- Tiny Aandeweg: Ellen je zal wel weer moeten…
- Pa: Hoi familie , als ik het…
- Pa: Ben blij dat jullie het mooi…
- Karin: Lekker hoor ijsjes maar jullie…
Alle reacties »