een dagje camping

2 augustus 2016 - Pals, Spanje

Vanmorgen lekker "uitgeslapen" tot ongeveer 9 uur. Daarna ontbeten en de was ingezet. Vandaag even een spannend dagje met telefoondienst...wachtend op nieuws uit het ziekenhuis...... na het ontbijt even rustig gezeten en toen naar Pals gereden voor de laatste dingetjes. We waren behoorlijk snel weer terug en de heren hebben toen het zwembad opgezocht. Behalve dat ik nog geen nieuws had gehad, ben ik niet meegegaan omdat zo laat op de dag, alle schaduwplekken zijn vergeven en daar heb ik niks aan. Geen probleem, ik heb heerlijk zitten lezen in mijn boek en later de krant. Lunch...heel simpel 2 knakworsten op brood...de heren hebben niks op.
Eindelijk het verlossende whatsapp berichtje van mijn moeder gehad....het was allemaal goed gegaan.....weer 10 kilo minder....wat een opluchting.
De rest van de dag eigenlijk gelezen. Robert en Giovanni hebben nog even badminton gespeeld maar 1 shuttle verdween ergens in de boom en hebben we niet meer terug gevonden en de andere 2 gingen kapot.... voor zover badminton.
Avondeten brood (vers stokbrood) met een soepje. Lekker makkelijk.
Morgen al heel veel inpakken en voor de rest nog even relaxen.
Geen foto's gemaakt vandaag.